۰۴۱ - ۳۶۶۸۰۹۲۵ || ساعات تماس: ۱۰ الی ۲۱

راهکارهای میزبانی وب و دامنه

نوشته‌ی RezaFH
  • 2017/12/25
  • آموزش, عمومی

مزایای استفاده از Cloud Hosting برای رشد آنلاین

مزایای استفاده از Cloud Hosting برای رشد آنلاین

در این مطلب می خواهیم به مزایای استفاده از Cloud Hosting برای رشد آنلاین بپردازیم. به سایت تخصصی میزبان وردپرس همراه باشید. 

مطلب مرتبط : نحوه انتخاب نوع مناسب هاستینگ برای وردپرس

برنامه های کاربردی تجاری در حال حرکت به سمت ابر هستند و تغییر سریع تر از هر زمان دیگری است: تغییر از نرم افزار سنتی و مدل های سرویس گیرنده کلاینت به اینترنت در ۱۰ سال گذشته، کاملا مشهود بوده است. نگاهی به آینده نشان می دهد که محاسبات ابری در دهه آینده از طریق دستگاه های تلفن همراه فرصت های جدیدی را برای همکاری بدون در نظر گرفتن مکان به ارمغان می آورد.

زندگی قبل از محاسبات ابری

برنامه های کاربردی تجاری سنتی همیشه بسیار پیچیده و گران بوده اند. مقدار و پیچیدگی سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز برای اجرای برنامه های کاربردی تجاری، غلط است. برای نصب، پیکربندی، تست، اجرای، ایمن و به روز رسانی این نوع برنامه ها به یک تیم کامل از کارشناسان نیاز دارد. اگر این تلاش ها برای ده ها یا صدها برنامه کاربردی اعمال شود، به سرعت درک می شود که چرا شرکت های بزرگ همیشه بهترین بخش های فناوری اطلاعات را برای برنامه های مورد نیاز خود پیدا نمی کنند. شانس کمی برای شرکت های کوچک و متوسط وجود دارد.

محاسبات ابر ارائه می دهد یک گزینه بهتر باشد

با محاسبات ابری شما خود را از این نگرانی ها خلاص می کنید، زیرا شما هر گونه سخت افزار یا نرم افزار را مدیریت می کنید. این مسئولیت به یک فروشنده با تجربه مانند salesforce.com اختصاص داده شده است. زیرساخت های مشترک مربوط به پیشنهاد یک ابزار است: شما فقط به روز رسانی سرویس مورد نیاز را به صورت خودکار پرداخت می کنید و تغییرات اندازه در هر جهت ساده است. زیرساخت های مشترک مربوط به پیشنهاد یک ابزار است: شما فقط به روز رسانی سرویس مورد نیاز را به صورت خودکار پرداخت می کنید و تغییرات اندازه در هر جهت ساده است.

ابر رایانه راه بهتر هستند

برنامه های مبتنی بر ابر در عرض چند روز یا چند هفته به کار می روند و هزینه کمتری دارد. در یک نرم افزار ابر به سادگی یک مرورگر را راه اندازی کنید، وارد سیستم شوید تا برنامه را اجرا کنید و از برنامه استفاده کنید. شرکت ها برنامه های کاربردی از همه مناطق Cloud را از جمله، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، منابع انسانی، حسابداری و بسیاری موارد دیگر حمل می کنند. بعضی از بزرگترین شرکت های دنیا در حال حاضر برنامه های خود را در ابر اجرا می کنند.

محاسبات ابری چیست؟ محاسبات ابر حیاتی و محبوب است

در صنعت فن آوری، همه در حال صحبت کردن در مورد آن هستند – و در بخش اقتصادی، بسیاری از این پرسش ها را مطرح می کنند: “Cloud Computing چیست و اهمیت این فناوری برای کسب و کار من چیست؟” سیستم عامل های ابر رایانه بیشتر و بیشتر محبوب هستند. اما چرا اینطور است؟ به هر حال محاسبات ابر چیست؟ بنابراین ما زیرساخت های محاسبات ابری و تاثیر آن در زمینه های حیاتی را برای بخش فناوری اطلاعات مانند امنیت، سرمایه گذاری در زیرساخت ها، توسعه برنامه های کاربردی تجاری و غیره بررسی می کنیم. بسیاری از بخش های فناوری اطلاعات با مشکلی مواجه هستند که نیاز به صرف زمان زیادی با پیاده سازی های خسته کننده، پیچیده تعمیرات و به روز رسانی های وقت گیر که اغلب تاثیر مثبتی بر خط پایین شرکت ندارند، دارند. بنابراین، تیم های IT بیشتر و بیشتر تصمیم به محاسبه فن آوری برای کار با ابر برای کاهش زمان می گیرند. بنابراین، کارکنان فناوری اطلاعات زمان بیشتری را صرف تمرکز بر روی وظایف استراتژیک می کنند که تأثیر بیشتری بر فعالیت های تجاری دارند.

زیرساخت محاسبات ابر

اصول زیرساخت محاسبات ابری، مدیران بخش های فناوری اطلاعات برخی از بزرگترین شرکت های جهان را متقاعد کرده اند. پس از شک و تردید اولیه، آنها مجبور به تغییر سیستم عامل های مختلف برای تجربه کامل از مزایای فن آوری محاسبات ابر خود شدند. فناوری محاسبات ابری می تواند بسیار راحت تر و سریعتر با برنامه های تجاری دیگر شما (هر دو سنتی و نرم افزار مبتنی بر زیرساخت های محاسبات ابری) ادغام شود. مهم نیست که آیا آنها راه حل های شخص ثالث یا برنامه های توسعه یافته در خانه هستند یا خیر. دسترسی به سرویس زیرساخت های ابر محاسباتی در سطح جهانی می تواند بسیار مقرون به صرفه برای مقیاس، ارائه یک بازیابی فاجعه کامل و به روز رسانی قابل توجه باشد.

هیچ سخت افزاری یا نرم افزاری لازم نیست

زیرساخت محاسبات ابری ۱۰۰٪ مزیت بی نظیری از فناوری محاسبات ابری در سادگی آن  دارد و این واقعیت است که هزینه های سرمایه ای بسیار کمتر برای به دست آوردن یک سیستم عامل ضروری است. ماه ها و سال ها طول می کشد تا راه کار هایی بوجود آید که کاربران بتوانند اشتباهات خود را جبران کنند و اطلاعات قبلی خود را بازیابی کنند.

پشتیبانی از سازگاری عمیق

بعضی از متخصصان فناوری اطلاعات به اشتباه تصور می کردند که فناوری محاسبات ابری دشوار است یا تقریبا به طور کامل تنظیم نمی شود و بنابراین انتخاب خوبی برای کسب و کارهای پیچیده نیست. زیرساخت های محاسبات ابری نه تنها اجازه می دهد سفارشی سازی عمیق و پیکربندی برنامه ها را داشته باشد، بلکه این تنظیمات حتی در هنگام ارتقا نیز حفظ می شوند. اما این همه نیست: محاسبات وب به طور انحصاری برای بلوغ برنامه ها برای رفع نیازهای در حال رشد مشتریان شما مناسب است.

کاربران کسب و کار با فرصت های بیشتر

فناوری محاسبات ابری، مشتریان کسب و کار را قادر می سازد سفارشی سازی نقطه و کلیک و گزارش های خود را در پرواز بسازند، به طوری که بخش فناوری اطلاعات نیازی به توقف نیم ساعته کار خود برای تغییرات جزئی و ایجاد گزارش ها ندارد. به روز رسانی خودکار بدون تأثیرگذاری بر زیرساختهای محاسبات ابری فناوری اطلاعات، راه حل یک مشکل بزرگ فناوری اطلاعات است: زمانی که ارتقاء به نسخه فعلی و قدرتمندتر از برنامه، زمان (و در دسترس نباشد) و منابع برای تنظیم مجدد صرف شوند. در فناوری محاسبات ابری، شما مجبور نیستید بین ارتقاء و حفظ تمام کار سرمایه گذاری خود را انتخاب کنید، زیرا این سفارشی سازی ها و ادغام ها به طور خودکار در حین ارتقا حفظ می شوند.

مزایای رایانه ابر رایانه ای چیست؟

زیرساخت های ابر محاسباتی و پلتفرم هوشمند eNlight ابر از EUKhost CIOs برخی از بزرگترین شرکت های جهان را متقاعد کرده است. eNlight یک پلت فرم جامع و انعطاف پذیر ارائه می دهد. eNlight خطرات ناشی از توسعه برنامه ها و اجرای آن را به حداقل می رساند. در نهایت، فن آوری ها باید به حل مشکلات تجاری کمک کنند و نه ایجاد امکانات جدید.

منبع : www.eukhost.com