۰۴۱ - ۳۶۶۸۰۹۲۵ || ساعات تماس: ۱۰ الی ۲۱

راهکارهای میزبانی وب و دامنه

نوشته‌ی RezaFH
  • 2017/12/05
  • آموزش

تغییر رویه به سمت وب امن تر با نسخه cPanel 11.62

تغییر رویه به سمت وب امن تر با نسخه cPanel 11.62

در این مطلب می خواهیم به بررسی تغییر رویه به سمت وب امن تر با نسخه cPanel 11.62 بپردازیم. با سایت تخصصی مبزبان وردپرس همراه باشید.

مطلب مرتبط : چگونه SSL را با استفاده از پلاگین cPanel خود نصب کنم؟

یکی از اولویت های اصلی Namecheap ارائه راه حل های مدرن و امن وب است. آخرین پروژه ما ارتقاء نسخه cPanel برای کاربران هاستینگ است. این نسخه جدید (۱۱٫۶۲) نیاز به تمام دامنه های جدید، زیر دامنه ها و دامنه های افزونه برای نصب گواهی SSL دارد. اگر هیچ گواهی SSL مرتبط با دامنه های اضافه شده وجود ندارد، cPanel خود را امضا اس اس ال گواهی کرده و آن را نصب می کند. گواهی های شما توسط گواهینامه ها صادر نمی شود، بنابراین توسط مرورگرهای وب مورد اعتماد نیستند. هرکسی که تلاش می کند از https: // به سایت دسترسی پیدا کند، این پیام خطا را مشاهده می کند:

SSLcplugin1

به جای خرید یک گواهی SSL اعتماد، مشتریان ما می توانند این امکان را به صورت رایگان دریافت کنند. این پیشنهاد شامل ۱ سال PositiveSSL رایگان برای دامنه اصلی یک حساب هاستینگ جدید و دامنه های افزونه است. معمولا هزینه آن ۹ دلار می باشد.

چه کسی واجد شرایط این پیشنهاد است؟

مشتریان زیر می توانند از PositiveSSL رایگان ۱ ساله بهره مند شوند:

  • مشتریانی که یک حساب هاستینگ جدید ایجاد کرده اند
  • مشتریانی که از هاستینگ خود با حساب کاربری ایجاد شده خود استفاده می کنند؛
  • مشتریانی که اضافه کردن دامنه های جدید (دامنه / دامنه های افزونه) به حساب هاستینگ موجود خود را با طرح هاستینگ اشتراکی انجام می دهند.

محدودیت پیشنهاد چیست؟

  • این پیشنهاد فقط برای بسته های هاستینگ در دسترس است
  • شما یک گواهی SSL برای هر نام دامنه منحصر به فرد دریافت خواهید کرد
  • ممکن است ۵۰ صدور مجوز SSL رایگان برای هر یک از حسابهای cPanel دریافت شود

FAQs

سوال: من قبلا بسته ی هاستینگ را با شما خریدم. آیا من برای این پیشنهاد واجد شرایط هستم؟

پاسخ: کاملا موافقم اگر شما یک مشتری جدید با بسته های هاستنگ هستید و example.net را به عنوان دامنه اصلی cPanel خود می دانید، شما یک PositiveSSL رایگان ۱ ساله خواهید داشت که می تواند برای مثال example.net فعال شود.

پیام زیر را در Namecheap Plugin SSL مشاهده خواهید کرد:

SSLcplugin2

سوال: من مدت هاست یک بسته ی هاستینگ با شما داشته ام. آیا من برای این پیشنهاد واجد شرایط هستم؟

پاسخ: بله، شما واجد شرایط هستید. اضافه کردن دامنه دیگری توسط منوی cPanel دامنه Addon یا Subdomain از طریق «Subdomain» به شما یک PositiveSSL 1 ساله را می دهد که فقط برای آن دامنه فعال می شود.

سوال: من قبلا بستهی میزبانی وب را با شما خریداری کرده ام و در حال حاضر PositiveSSL رایگان من برای دامنه اصلی من cPanel رایگان (مثلا example.net) دریافت کردم. آیا می توان یک مورد دیگر برای زیر دامنه دریافت کرد؟ (به عنوان مثال subdomain.example.net)؟

پاسخ: بله، این کاملا امکان پذیر است. شما ۱ سال PositiveSSL رایگان دریافت خواهید کرد که می تواند برای زیر دامنه نیز فعال شود.

وقت آن است که گواهی تجدید شود؟

شما می توانید PositiveSSL تجدید پذیر را با ۵۰٪ تخفیف از قیمت معمول خود خریداری کنید. SSL تجدید برای ۲ یا ۳ سال را می توان با قیمت معمولی بدست آورد. ما از نظرات، سؤالات و درخواست های اطلاعاتی بیشتری در مورد این مقاله می خواهیم. اگر به کمک خاص نیاز دارید، با ما تماس بگیرید.

Namecheap پلاگین cPanel SSL را انجام می دهد؟

پلاگین cPanel Namecheap SSL به شما یک راه سریع و آسان برای پیکربندی گواهی SSL خود را در حساب cPanel شما فراهم می کند. این اجازه می دهد تا شما برای ایجاد یک کد CSR، اعتبار گواهی و نصب آن را در سرور تنها با دو کلیک انجام دهید. هیچ کلید خصوصی بیشتر از دست رفته نیست، بدون نیاز به ایجاد ایمیل های خاص برای اعتبار سنجی، بدون نگرانی در مورد کد های ارسال شده شما که نیاز دارید و یا در کدام منظور آنها باید استفاده شود. برای نصب گواهی ها برای شما نیازی به تماس با تیم پشتیبانی نیست – اکنون می توانید آن را فقط در عرض چند دقیقه انجام دهید. در حال حاضر، افزونه فقط در سرورهای مشترک ما و فقط برای گواهیهای معتبر دامنه تک دامنه در دسترس است. لیست کامل بسته های هاستینگ و گواهینامه های SSL پشتیبانی شده توسط این برنامه در اینجا موجود است.

در اینجا شما می توانید پلاگین خود را پیدا کنید و یک توضیح سریع در مورد چگونگی شروع به کار با آن را بخوانید! قبل از اینکه مجوز گواهینامه خود را فعال کنید، مطمئن شوید سرورهای DNS خود را قبل از آن منتشر کرده باشید، در غیر این صورت گواهی در وضعیت INPROGRESS گیر خواهد شد.

یک گواهینامه SSL چند دامنه چیست؟

یک گواهینامه SSL چند دامنه می تواند دامنه اصلی خود را + چندین نام دامنه SAN (دامنه نام موضوع) را در یک گواهی محافظت کند. گواهینامه چند دامنه اغلب برای ارتباطات متحد (UC) برای ایمن کردن مایکروسافت آفیس ۲۰۱۰ سرور، آفیس ارتباط سرور ۲۰۰۷ یا مدیریت دستگاه موبایل استفاده می شود. به عنوان مثال، شما می توانید تمام این دامنه ها را با یک گواهی واحد SAN محافظت کنید:

 www.namecheap.com
www.exchange.namecheap.com
www.namecheapgroup.com
www.web-hosting.com 

گواهینامه SSL چند دامنه نیازی به چندین آدرس اختصاصی IP برای نام هاست شما نیست.

چند دامنه را می توانم با گواهینامه SSL چند دامنه شما امن کنم؟

قیمت پیش فرض شامل سه نام دامنه است. دامنه های اضافی نیاز به پرداخت اضافی دارند. قیمت اسلات اضافی را می توان در صفحه با جزئیات گواهی خاص بررسی کرد.

منبع : www.namecheap.com